kulturystyka logo

Działy serwisu

Najtańsze sklepy

  1. FitArena.com.pl
  2. Centrumodzywek.net
  3. Muscle-zone.pl
  4. [Zaproponuj]

Bądź na bieżąco

Ranking odżywek

Losowe artykuły

Fitness

fitness

Partnerzy

Osób on-line: 14

zwiększenie masy

Zwiększenie masy

7. Węgle jaskiniowców

Ludzie muszą sobie uzmysłowić różnicę między "nowymi" węglowodanami, a tymi "starymi". Różnica jest prosta: jak myślicie, jakie były dostępne węgle jaskiniowcom? Czy mieli dostęp do jagódek i winogron? tak. A do makaronów i obwarzanek. nie bardzo. Zwykle, ludzie którzy są podatni na hipertrofie, są też zdolni do przyjmowania wszelkiej maści węgli. potrafią się nażreć tych nowych węgli i nic im nie jest. Także jeśli jesteś biały, możesz to zlać ciepłym moczem. Pewnie pochodzisz z regionu, gdzie uprawa roli już trwa masę czasu, więc jesteś przyzwyczajony. Jeśli jesteś z Niemieckich lub z Norweskich rodów (mięsożercy, łowcy), to nowe węgle są nie bardzo dla Ciebie.

8. Śniadaniowy test na węglowodanową tolerancję

Najprostszym polem do testu na tolerancję na węgle jest szamanie ich podczas śniadania. Budzisz się, oceniasz swoją energię w skali od 1 do 10, później pożerasz wysoko-węglowodanowe śniadanie. Jeśli godzinę później czujesz się senny wtedy węgle nie są dla ciebie. Jeśli czujesz się pobudzony i gotów do wspinaczki ściankowej, wtedy węgle są stworzone dla ciebie, farciarski gnojku.

9. Schudnij, a potem jedz węgle

Ludzie wkręcają sobie filmy, jak to wiele węgli oni nie potrzebują. Istnieje wyraźna różnica między ustami a odkurzaczem. 40-50g dobrych ww dziennie jest najodpowiedniejsza dla większości ludzi. To dlatego jest tylu dietetyków-grubasów i spasionych osobistych trenerów. Dawkowanie odżywek w odpowiednim czasie też jest ważne. Szczupły 80kg człowiek może utrzymać swoją 'linię' jedząc 250 g ww dziennie, jeśli 200g z nich jest pożerane po treningu, a reszta w trakcie dnia pod postacią węglowodanów o niskim indeksie glikemicznym. Najpierw schudnij, jeśli chcesz szamać węgle. Im chudszy jesteś, tym więcej ww powinieneś jeść.

10. Ładowanie kreatyny jest istotne.

Myślę ze faza nasycenia jest bardzo ważna. Oczywiście jest dowód, że przyjmowanie mniejszych dawek dłużej będzie efektywne, ale te badania były robione na podmiotach, których poziom aktywności jest stały i wysoki (jacyś mega czuli sportowcy). Moja prywatna opinia, poparta własnymi badaniami oraz badaniami na sobie, wykazała, ze dla ciężko trenujących atletów, faza ładowania jest najważniejsza. Polecałbym 0.45g krety na kg masy ciała przez pierwsze 5 dni, potem wystarczy koło 5-10 gram dziennie.

11. Zmniejsz stres, zwiększysz przyrosty

Stres zwiększa schorzenia sercowe, gastryczne, psychiczne, seksualne. Wyniszcza system odpornościowy i zmniejsza poziom testosteronu. Stres może prowadzić do utraty mięśni i nabierania tłuszczu. Stres dotyczy każdego, jest standardem, nie wyjątkiem. W efekcie, nasze ciała wytwarzają adrenalinę i kortyzol. Może to być przydatne jeśli goni cię lew, ale nie podczas zwykłych, codziennych ćwiczeń. Więc staraj się kontrolować stres, śpiąc jak najdłużej i dobrze gospodarując swoim czasem w pierwszej kolejności.

12. Śpij jak jaskiniowiec.

Jesteśmy zaprojektowani do życia w jaskiniach. Twoja sypialnia powinna być ciemna, bez żadnych dodatków - telewizora, budzika, telefonu, one wszystkie emitują promieniowanie. Pozbądź się ich, a zmniejszysz stres i poprawisz swój sen. Przerabiając swoją sypialnię na jaskinię zwiększasz poziom melatoniny oraz GH(?) produkowanego podczas snu. To pozwoli Ci rosnąć wielkim.

czytaj od początku: zwiększenie masy, autor: Paweł Jurczynski

"" znaleziono też na stronach:

Tagi: ból - sztanga - białka - jajka - tłuszcz - stres - faza - nasycenia

Komentarze

Dodaj komentarz +