kulturystyka logo

Działy serwisu

Najtańsze sklepy

  1. FitArena.com.pl
  2. Centrumodzywek.net
  3. Muscle-zone.pl
  4. [Zaproponuj]

Bądź na bieżąco

Ranking odżywek

Losowe artykuły

Fitness

fitness

Partnerzy

Osób on-line: 13

pompki

Insulina może wyszczuplać cz.2

Jest to druga część artykułu o insulinie. Przedstawimy w nim 6 wskazówek, dzięki którym upewnisz się, że kluczowy hormon wyszczupla, czyli kilka słów o insulinie.

3. Pamiętaj o błonniku

Owoce i warzywa to podstawa wysokobłonnikowej diety. Dodatkowo, zawarte w nich witaminy i minerały poprawią twoją odporność. Błonnik to także doskonałe narzędzie do walki z nadwagą - uniemożliwia nadmierne magazynowanie tłuszczu poprzez przyspieszenie przemiany materii.

4. Od czasu do czasu - daj czadu!

Codzienny, zbyt intensywny trening to kiepski pomysł. Obniżający się poziom glikogenu powoduje nadmierne zmęczenie, nieproporcjonalne do wyników. Ale raz na jakiś czas trzeba dać sobie "wycisk" - zwłaszcza jeśli po treningu planujemy bogatą w węglowodany kolację. Bardziej wymagające ćwiczenia, lepiej przygotują organizm do takiego posiłku.

5. Spróbuj produktów niskokalorycznych

Zdrowe odżywiania, unikanie zbyt dużej ilości cukrów i węglowodanów pomoże stracić parę zbędnych kilogramów. Im jesteś chudszy, tym szybciej pracuje twój organizm, masz lepszą przemianę materii i dodatkowo zwiększoną wrażliwość na insulinę.

6. Bądź aktywny przez cały dzień

Często choć nie oszczędzamy się na siłowni, brakuje nam ruchu w ciągu dnia. Postaraj się być aktywnym nie tylko podczas ćwiczeń. Spacer z psem, jazda na rowerze i spożywanie mniejszych posiłków powinny pomóc utrzymać prawidłowy poziom insuliny przez całą dobę.

To jest druga część artykułu, przeczytaj pierwszą część o insulinie.

"" znaleziono też na stronach:

Tagi: insulina - hormon - cukrzyca - cukry - dawkowanie insuliny - węglowodany - tłuszcz - tłuszcze

Komentarze

Dodaj komentarz +