kulturystyka logo

Działy serwisu

Najtańsze sklepy

  1. FitArena.com.pl
  2. Centrumodzywek.net
  3. Muscle-zone.pl
  4. [Zaproponuj]

Bądź na bieżąco

Ranking odżywek

Losowe artykuły

Fitness

fitness

Partnerzy

Osób on-line: 4

przemiana

Buduj mięśnie jednocześnie zrzucając tłuszcz!

Nadeszło lato, niedługo trzeba będzie się pokazać na plaży. Ten artykuł wskaże Ci jak zrzucić tłuszcz i uwydatnić mięśnie. Celem niniejszych wskazówek jest zrzucenie tłuszczu – szczególnie z okolic brzucha oraz powiększenie masy mięśniowej, a na dodatek jednocześnie!

Na początek musimy ustalić kilka zasad tak, aby nikt nie był rozczarowany. Jeśli myślisz, że w tak krótkim czasie zbudujesz mięśnie jak Arnold Schwarzenegger za swoich najlepszych lat to jesteś w błędzie. Jeżeli masz 30 kg nadwagi bądź więcej to nie licz na to, że w lato na Twoim brzuchu ukaże się kaloryfer.

Jednak nawet w tak krótkim czasie możesz osiągnąć naprawdę wiele! Kluczem do sukcesu jest odżywianie, trening i suplementacja. Każdy z tych czynników jest bardzo ważny, żaden z nich nie jest mniej bądź bardziej ważny od innego. Jeśli nawet będziesz ciężko trenował, przykładał się do aerobicznej szóstki weidera, brał termogeniki, ale nie będziesz trzymać diety to możesz sobie tak ćwiczyć do końca życia, a i tak nie ujrzysz sześciopaka na swoim brzuchu.

Trening

Oprócz soboty i niedzieli każdy Twój dzień jest dniem treningowym. Od poniedziałku do piątku rób dwa krótkie treningi dziennie. Pierwszy trening to trening Cardio przez 30 minut. Taki czas trwania to nie przypadek, trzymaj się go. Jeśli nie masz kondycji to biegnij wolniej, ale nie możesz sobie skracać tego czasu. Pół godziny i ani minuty krócej. Drugi trening to trening na siłowni. Powinien to być trening dzielony – typowy na masę. Zakres powtórzeń 8 -12 za wyjątkiem bicepsu i łydek, na które potrzeba trochę więcej powtórzeń. Połączenie, które powinieneś zastosować to:

Odżywianie

Twoja dieta będzie zawierać więcej białka i trochę mniej węglowodanów. Sprawdź najpierw swoją wagę. W diecie powinieneś organizmowi dostarczać 3 gramy białka na kg masy ciała, 4 gramy węglowodanów (głównie złożone) oraz 1 gram tłuszczu (tylko zdrowe tłuszcze). Przykładowo jeśli ważysz 100 kg potrzebujesz 300 g białka, 400 g węglowodanów oraz 100 g tłuszczu. To da Ci około 3700 kcal. Zapomnij o słodyczach, alkoholu, chipsach i innego typu śmieciowego jedzenia. Dietę powinieneś oprzeć na mięsie z kurczaka, wołowinie, jajkach, ryżu i serze chudym.

Suplementacja

Mimo tego, że jest wymieniona na końcu to jest naprawdę ważna. Niestety potrzebujesz sporo gotówki, powinieneś zaopatrzyć się w:

Thermala łykaj rano po treningu Cardio. Carbo będzie Ci potrzebne bezpośrednio po treningu siłowym. Izolat białka bierz w przerwach między posiłkami. Białko kazeinowe bezpośrednio przed snem. Aminokwasy bierz 4 razy na dzień. Rano na czczo, przed treningiem, po treningu i przed snem.

Plan dnia

  1. Wstajesz rano, przy pustym żołądku biegasz 30 minut.
  2. Śniadanie, thermal pro, aminokwasy.
  3. II śniadanie.
  4. Izolat białka.
  5. Posiłek przedtreningowy, aminokwasy.
  6. Trening siłowy.
  7. Carbo, posiłek potreningowy, aminokwasy.
  8. Izolat białka.
  9. Kolacja.
  10. Aminokwasy, białko kazeinowe.


Warning: get_meta_tags(http://www.herk.pl//budowa-miesni-tracac-tluszcz.php) [function.get-meta-tags]: failed to open stream: HTTP request failed! HTTP/1.1 403 Forbidden in /home/getka/domains/herk.pl/public_html/bot_pd.php on line 4

"" znaleziono też na stronach:

Tagi:

Komentarze

Dodaj komentarz +