kulturystyka logo

Działy serwisu

Najtańsze sklepy

  1. FitArena.com.pl
  2. Centrumodzywek.net
  3. Muscle-zone.pl
  4. [Zaproponuj]

Bądź na bieżąco

Ranking odżywek

Losowe artykuły

Fitness

fitness

Partnerzy

Osób on-line: 11

blonnik

Błonnik poprawi Twoje zdrowie i pomoże w odchudzaniu

Chcesz stracić na wadze? A może po prostu przyszedł czas by poprawić przemianę materii? Dodaj błonnik do swojego jadłospisu, a poczujesz się lżejszy i zdrowszy.

Najlepiej rozpocząć od śniadania - poniżej kilka propozycji.

  1. Do płatków dodaj nasiona lnu. Len jest nie tylko źródłem błonnika, ale także dostarcza organizmowi cennych kwasów tłuszczowych.
  2. Płatki można zastąpić gotowaną kaszą owsianą, do której dodaj starte jabłko lub łyżkę masła migdałowego. Taki posiłek ma zdecydowanie mniej cukru i wspomaga metabolizm glukozy. Jeśli zależy ci na wzroście mięśni, spróbuj płatków na zimno – zajmą mniej miejsca w żołądku, co ułatwi podtrzymanie wysokokalorycznej diety.
  3. Naleśniki nafaszeruj jagodami. Nie stroń też od jagodowych, pozbawionych cukru konfitur.
  4. Do porannego menu dodaj cebulę, grzyby lub brokuły. Najlepiej przekąś je z jajkiem sadzonym – posiłek jest syty i mało kaloryczny. Idealna propozycja dla tych, którzy chcą stracić parę kilo.
  5. "Na drogę" weź jabłko zamiast banana. Dla smaku można pokroić je w plastry i posypać cynamonem.
  6. Jeśli zależy Ci na diecie wysokobiałkowej, staraj się nie pić pozbawionych błonnika soków. Lepiej zjeść świeży owoc – to około 50-100 kalorii mniej.

"" znaleziono też na stronach:

Tagi: błonnik - odżywianie - dieta - kwasy tłuszczowe

Komentarze

Dodaj komentarz +